معرفی محصولات برند دکلره همراه با عکس، مشخصات و قیمت

دکلره Declaré سوییس بیش از 30 سال پیش با یک چشم انداز و اشتیاق و بر پایه دانش تاسیس شد تا نوآوری و سنت را به عنوان نقوش خود ترکیب کند. Declare سوییس از سال 1979 در تولید محصولات مراقبتی برای پوست حساس تخصص دارد. با تلاش مداوم این شرکت ، پیشرفت فن آوری با پایه و اساس دانش و عشق ، آنها قادر به توسعه و پیشرفت در ایجاد و فرمولاسیون مواد آرایشی با کیفیت بالا برای پوست حساس. امروزه ، Declaré سوییس همچنان با موفقیت انتظارات و نیازهای زنان و مردان در سراسر جهان را برآورده می کند. برند Declare سوییس در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان در دسترس است.

دکلره پاسخگوی پوست های حساس
دکلره پاسخگوی پوست های حساس

 

نام تجاری برند دکلره Declaré از فعل لاتین ”اعلام” اقتباس شده است ، به این معنی که Declaré فقط نام تجاری دیگری نیست ، بلکه اعلام مسئولیت و صداقت است. با حفظ ارزش ها ، شرکت با نام خود منعکس می شود و اعتماد و اطمینان را نسبت به مشتریان نشان می دهد.

زنان و مردان با پوست حساس ، به طور طبیعی در مقایسه با انواع “طبیعی” پوست نازک تر است و بسیار ظریف و حساس هستند. پوست به مسائل محیطی و تأثیرات داخلی مانند استرس ، مشکلات هورمونی و غیره واکنش نشان می دهد. با این مشکلات ممکن است خارش و ایجاد اختلال در سطح پوست ایجاد شود و حتی پیری پوست در سنین جوانی رخ دهد. توسط تکنولوژی پیشرفته و مدرن دکلره در صنعت محصولات آرایشی بهداشتی پوست در سطح بین المللی شناخته شده است. بخش تحقیقاتی این برند برای تحقیق در مورد مواد بهینه یکسان پوست ، سازگاری پوست و ترکیبات متناسب برای ترکیب مواد اولیه عالی ، وظیفه بسیار مهمی دارد. این تحقیقات به این برند امکان می دهد تا نیازهای دقیق مشتریان را برآورده کند. Declaré همیشه به دنبال روش های جدید برای تأمین نیازهای خاص پوست حساس از طریق فناوری پیشرفته خود است ، اکنون در تمام محصولات Declaré یک ماده اساسی پیچیده به نام src (کمپلکس کاهش حساسیت) وجود دارد که در تسکین و تامین نیازهای پوست بی نظیر است.

فن آوری

پوست حساس معمولاً به راحتی تحریک می شود و تعادل پوست غالباً پریشان و آشفته است. بنابراین ، با استفاده از تحقیقات عمیق و با استفاده از فناوری پیشرفته ، دکلره از یک ماده مهم و حیاتی در کلیه محصولات مراقبت از پوست خود استفاده می کند ، و آن مجموعه src (مجتمع کاهش دهنده حساسیت) است. مجموعه src عملکرد دفاعی پوست را بهبود می بخشد و مقاومت طبیعی پوست را تقویت و احیا می کند. مجموعه src از آسیب سلول جلوگیری می کند و به طور مداوم با محافظت از سلولها از پوست در برابر پیری زودرس محافظت می کند.

مجتمع SRC

SRC Complex یک کمپلکس کاهش دهنده حساسیت است که به کاهش تحریکات برای داشتن یک پوست سالم و احساس امنیت کمک می کند. این ماده به بهبود عملکرد دفاعی پوست کمک می کند که باعث کاهش حساسیت و افزایش مقاومت پوست می شود. در این ماده ، محافظت از سلول فعال برای جلوگیری از آسیب سلولی و مراحل اولیه پیری پوست وجود دارد.

کمپلکس src دکلره
کمپلکس src دکلره

مواد موثره فعال در SRC Complex

سنسیلین

سنسیلین از عصاره بذر کتان ساخته شده است که دارای اثر ضد التهابی است. این ماده باعث کاهش  نفوذ و تحریک تحریک کننده ها به داخل پوست می شود. علاوه بر این ، Sensiline به سرکوب تحریک پوست از جمله جوش و آکنه ، تورم و خارش کمک می کند.

استراکچرین

Structurine به عنوان ماده فعال گیاهی ، از لوپین های سفید (لوپینوس آلبوس) استخراج می شود که کیفیت لایه خارجی پوست ، به نام لایه شاخی را بهبود می بخشد. استراکتچرین به تقویت سیستم بازسازی طبیعی پوست کمک می کند ، عملکرد سد خارجی پوست را بازسازی می کند و از دست دادن آب ترانس اپیدرمی (TWL) را کاهش می دهد.

اکتوئین

این ماده فعال از سیستم ایمنی پوست محافظت می کند ، همچنین به عنوان یک “پروتئین” برای محافظت از سلول برای حمایت از مکانیسم محافظتی و مکانیسم ترمیم پوست عمل می کند. اکتوئین همچنین از محافظت در برابر آسیبهای سلول و پیری مرتبط با نور یا آفتاب موثر است.  همچنین رطوبت پوست را حفظ می کند تا اثر مرطوب کنندگی آن پوست را شاداب و هیدراته نگه دارد.

فرمولاسیون متعادل و بالانس شده

مواد خام و طبیعی با بالاترین کیفیت برای استفاده روی پوست حساس انتخاب و شخصی سازی شده اند. متخصصان تحقیق و توسعه دکلره Declaré تلاش می کنند تا بهترین ترکیب را برای استفاده موثر بر روی پوست حساس پیدا کنند. آنها این ترکیبات و مواد را به فرمولی متعادل که برای نیازهای خاص پوست حساس است ایجاد می کنند. در سراسر طیف محصولات ، محصولات بهداشتی Declare به افراد با پوست حساس کمک می کند تا پوست خود را بازیابی و متعادل کنند.

ویژگی ها

برای بیش از 30 سال ، Declaré چند محصول با ویژگی های خاص را که به طور خاص برای افراد حساس پوست ساخته شده است ، به بازار عرضه کرد.

عطرهای خاص

محصولات دارای رایحه ممکن است پوست را تحریک کنند ، اما عطرها و رایحه محصول بخشی مهم از تجربه استفاده از محصول است. بنابراین ، کمپانی دکلره عطر مخصوص خود را برای مشتری حساس پوست خود طراحی کرد که باعث تحریک پوست آنها نمی شود.

ترکیبی از حداکثر تحمل با نتایج موثر

زنانی که پوست حساس دارند اغلب مجبورند از پوست خود بدون استفاده از هیچ محصولی با اثرات شدید مراقبت کنند زیرا ممکن است روی پوست قابل تحمل نباشد. از طریق بخش تحقیق و توسعه Declaré و تحقیقات دقیق آنها ، آنها می توانند با نتایج اثبات شده و تحمل مطلوب در محصولات بهداشتی و مراقبتی خود اثربخشی ارائه دهند.

آزمایش پوستی برای پوست حساس

تمام محصولات Declaré از نظر پوستی مورد آزمایش قرار گرفته اند زیرا کنترل کیفیت آنها بسیار اهمیت دارد تا از بالاترین کیفیت و اثر بخشی محصولات اطمینان حاصل شود. معیارهای اصلی این آزمایشات پوستی، التهاب ، قرمزی (اریتما) ، ترک خوردن و پوسته پوسته شدن است ، وقتی افراد مصرف کننده پس از 48 و 72 ساعت هیچ واکنشی نسبت به این محصولات نداشته باشند ، محصولات مهر کیفیت دکلره را دریافت می کنند.