محصولات ایوروشه برای پوست چرب

پوست چرب، ظاهری براق، کدر و زمخت دارد. اغلب اوقات پوست چرب دارای منافذ درشت، جوش و سایر مشکلات پوستی است و مستعد ابتلا به جوش سرسیاه است.

اگر غدد چربی پوست بیش از حد چربی ترشح کنند، باعث ایجاد پوست چرب می‌گردد. چربی زیاد روی پوست می‌آید و شکل براق روغنی به آن می‌دهد. به دلیل این که منافذ پوستی درشت هستند، پوست زمخت به نظر می‌رسد.

علل ایجاد پوست چرب

– وراثت

– مقدار هورمون‌های بدن

– بارداری

– قرص‌های ضد بارداری

– مواد آرایشی صورت ناهمگون نوع پوست

– آب و هوای گرم و مرطوب

بررسی علمی پوست چرب و مستعد آکنه

معمولاً، منافذ پوست در افرادی که پوست چرب دارند سالیانه حدود 2 گرم چربی تولید میکند. لایه نازک چربی روی پوستهای چرب باعث براق شدن سطح پوست، باز شدن منافذ، جوش سر سیاه و جوشهای سر سفید میشود. جوشهای سر سیاه زمانی به وجود میآید که این چربی در معرض هوا و اکسید شدن قرار میگیرد و جوشهای سر سفید زمانی به وجود میآیند که سلولها و لایههای مرده پوست از پوست جدا نمیشوند و چربی روی آنها را میگیرد. برخی اوقات چربی پوست باعث به وجود آمدن آکنه نیز میشود اما این بدین معنا نیست که اگر پوست چربی دارید به دنبال آن آکنه خواهید داشت. تحقیقات نشان داده که چربی در پوستهای مستعد آکنه بیشتر و ضخیمتر میشود. آکنه علتهای مختلفی دارد. اغلب اوقات به خاطر مسائل هورمونی آکنه به وجود میآید به همین دلیل است که در نوجوانان و همچنین زمان قبل از عادت ماهانه بیشتر دیده میشود. رطوبت بالا نیز موجب تحریک آکنه میشود. و سرانجام یکی دیگر از عوامل آکنه میتواندمراقبت نکردن از پوست باشد.

 

سری سبو وژتال ایوروشه 

متعادل کننده چربی و مات کننده

لاین سبو وژتال ایوروشه مناسب پوست چرب

جذب چربی اضافی و پاکسازی منافذ پوست چرب با سری سبو وژتال ایوروشه

پوست های چرب و مختلط مشکلات بيشتري نسبت به ساير پوست‌ها دارد به همين دليل نياز به رسيدگي و مراقبت بيشتري هم دارد. محصولات سبو وژتال (Sebo Vegetal) کمپاني ايوروشه (Yves Rocher) مناسب افراد با پوست‌هاي چرب و مختلط است. اين محصولات با اثر فوري‌اي که دارند چربي اضافي پوست را جذب و منافذ پوست را پاکسازي مي‌کنند. در ترکيبات اين محصولات از خاک رس استفاده شده که علاوه بر بهبود وضعيت پوست چرب آن را شاداب مي‌کند.
پوست‌هاي چرب به دليل چربي بيش از حدي که دارند، براق هستند که هميشه و براي همه‌ي افراد خوشايند نيست به همين دليل مي‌توان براي کنترل آن و مات کردن پوست از محصولات سبو وژتال استفاده کرد.
کمپاني ايوروشه محصولات مراقبتي پوست را به پاک کننده‌ها، مراقبت روزانه، مراقبت تکميلي،مراقبت شب، مراقبت تخصصي و … تقسيم بندي کرده است که بر اساس نياز پوست مي‌توان به صورت همزمان از آن ها استفاده کرد. با استفاده از محصولات ايوروشه، که برگرفته از دل طبيعت و کوهستان‌ها هستند حس زيبايي طبيعي را مي‌توان تجربه کرد، ايو روشه براي داشتن محصولات با کيفيت گياهان مورد نياز را در مزارع مخصوص خود و با شرايط خاص توليد مي‌کند. کمپاني ايوروشه با شناخت فوايد و خواص گونه‌هاي مختلف گياهان، محصولات گوناگوني را ارائه مي‌دهد تا با استفاده از آن‌ها حس بهتر و بي‌نظيري را در مصرف کننده ايجاد کند.

 

سری سبو پیور وژتال ایوروشه 

متعادل کننده چربی و ضد جوش و آکنه

لاین آنتی آکنه ایوروشه سبو پیور وژتال

مراقبت کامل پوست چرب و درمان جوش با سری سبو پیور وژتال ایوروشه

محصولات پاک کننده و لایه بردار روزانه ایوروشه مدل Pure System، منافذ باز پوست را پاکسازی می کند و جوش های سر سیاه را نیز از بین می برد. همچنین با حذف سبوم بیش از حد، ترشح چربی پوست را تنظیم می کند. این سری سلول های مرده را از بین برده و ناهنجاری های پوست (جوش، آکنه و لک های ناشی از جوش) را با عمل لایه برداری خود کاهش داده و از ظهور مجدد مشکلات پوست (جوش و آکنه) جلوگیری می کند. فرمولاسیون فاقد صابون آنها از خشک شدن پوست جلوگیری می کند، در نتیجه پوستی صاف، شاداب و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. نوجوان باشید یا بزرگسال، چنانچه پوستتان دارای جوش است با کنترل چربی پوست و حالت نا متعادل آن، جوش های سر سیاه و جوش های چرکی را از بین ببرید.

ژل، کرم، تونر و ماسک پاک کننده و لایه بردار ایوروشه که از سری محصولات اختصاصی گروه سبو پیور وژتال است که با داشتن اسید سالیسیلیک به عنوان یک عامل آنتی باکتریال و آلوئه ورا به عنوان آبرسان و ترمیم کننده تمام مشکلات ناشی از چربی پوست را برطرف می کنند. این محصولات فاقد پارابن هستند.