محصولات-پیپا

شاداب و پر جنب و جوش با سبک زندگی لندن

پیپا با اصالت بریتانیایی، یک برند لوکس که کیفیت را به طرز جدیدی تعریف می کند تا بتوانید آرایشگر هنرمند درون خود را بیرون بیاورید. محصولات پیپا در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. پیپا این روند رو به رشد را مرهون کیفیت و مرغوبیت محصولات خود می داند.

محصولات پیپا ساخت اتحادیه اروپا

پیپا آو لندن Pippa of London یک برند ارایشی بریتانیایی با محصولات دارای کیفیت و بی نظیر است. محصولات پیپا با توجه به نیاز مصرف کنندگان و تحت نظر متخصصان پوست و چشم تهیه و فرموله شده اند.

رژ های پیپا لندن

رژ لب مدادی پیپا PIPPA Exellent Supermatte Lipstick

دارای فرمول خاص ، با رنگ دهی بالا که پوشش فوق العاده مات با ماندگاری بالا را برای لب های شما به ارمغان می آورد. رژ لب جامد سوپر مات ، بافت کرمی بی نظیری دارد که نهایت جلوه مات و چشم نوازی را به جای می گذارد. این رژ لب پیپا تایید شده توسط متخصصین پوست است و کاملا گیاهی و فاقد پاربن است. مناسب ترین تراش برای این رژ لب، تراش پیپا است و سایر تراش ها ممکن است به آن آسیب بزند.

برای خرید و مشاهده قیمت رژ مدادی پیپا روی عکس بزنید.

ریمل فول مات پیپا

ریمل های پیپا PIPPA Mascara

ریمل های برند پیپا دارای فرمول ملایم جهت پوشش دهی ،‌حجم دهی بیبشتر مژه ها هستند. هر کدام از این ریمل ها برس منحصر بفرد دارند که متناسب با کارایی خاص ساخته شده و استفاده از آن را آسان می کند. ظاهر مژه ها به واسطه رنگ و دوام این ریمل های پیپا به طور باور نکردنی جذاب و زیبا به نظر می رسد.

برای خرید و مشاهده قیمت ریمل پیپا روی عکس بزنید.

خط لب های پیپا

مداد لب های پیپا PIPPA Lip Liner

کمپانی پیپا مداد لب های بسیار نرم و روان با نوک ظریف تولید کرده است. این مداد ها یک خط لب با بافت کرمی را روی لب ها می کشد. استفاده از مداد لب پیپا، رنگ را روی لب حفظ و از پخش شدن رژ لب جلوگیری می کند .

برای خرید و مشاهده قیمت مداد لب پیپا روی عکس بزنید.

مداد چشم های پیپا

مداد چشم های پیپا PIPPA Eye Liner

این مداد ها بافت نرم و کرمی داشته و خطی روان و یکدست به جای می گذارند. بافت نرم آنها به اطراف چشم پخش نمی شود و برای چشم های حساس مناسب هستند. مداد چشم کژال پیپا را داخل و خارج چشم می توان استفاده کرد.

مداد چشم کژال پیپا با بافت نرم و روان با رنگ بسیار بالا تا 14 ساعت ماندگار می باشد . فرمول ضد آب آن ، از ریزش و پخش شدن به اطراف چشم ها جلوگیری می کند. قابلیت استفاده جهت پلک داخلی چشم را دارد و برای چشم های حساس مناسب است.

مداد چشم شمعی پیپا مدادی روغنی دارای بافت نرم و کرمی است که به لطف آن می توان خطی غلیظ را به صورت روان و یکدست کشید.

مداد های چشم پیپا انواع مختلفی دارند تا پاسخ گوی همه نیاز ها باشند. برای خرید و مشاهده قیمت مداد چشم پیپا روی عکس بزنید.

سایه پودری چشم پیپا

سایه چشم مدادی پودری پیپا PIPPA.Eyeshadow Pencil

سایه های مدادی پیپا از نوع پودری هستند. همین موضوع باعث استفاده آسان آنها بروی پوست حساس پلک ها می شود. این سایه ها به راحتی بر روی پلک خشک و مرطوب قابل استفاده هستند. سایه های پیپا پیگمنت و پوشش دهی بالایی داشته و مدت زمان طولانی بدون ریزش و پخش شدن ثابت می مانند. این سایه ها و رنگدانه ای به رفته در آن کاملا گیاهی بوده و فاقد پارابن هستند.

پنکک و پودر های فشرده پیپا

محصولات جدید پیپا

پیپا در لانچ جدید محصولات خود از رژ لب های مایع و سایه و کرم پودر و کانسیلر نیز رونمایی کرده است. این محصولات به زودی وارد بازارهای جهانی می شوند.

مداد ابرو پودری پیپا

مداد ابروی پیپا PIPPA Eyebrow Pencil

مدادهای ابرو پیپا دارای بافت پودری و نرم و با پیگمنت بالا هستند . این مداد ابرو گل سر سبد محصولات پیپا است و طرفداران زیادی دارد. مداد ابروی پودری در تقابل با مداد های روغنی و شمعی قرار می گیرد. زیرا موجت ریزش موهای ابرو نمی شود. به راحتی و بدون ریزش روی ابرو ها پخش شده و آن را یکدست می کند و دوام بالایی دارد.

خط چشم های مشکی پیپا

خط چشم های پیپا PIPPA.Eye Liner

پیپا خط چشم ماژیکی ، مویی و کوزه ای دارد. این خط چشم ها بسیار مشکی هستند و سریع خشک و مات می شوند،

خط چشم مایع مویی پیپا : خط چشم مویی پیپا با فرمولی خاص و حاوی رنگدانه های بسیار غنی است. با استفاده از آن می توان آرایشی همانند آرایشگران حرفه ای را ایجاد کرد . اپلیکاتور نازک آن امکان کشیدن یک خط چشم بسیار نازک را نیز فراهم می کند.

خط چشم کوزه ای پیپا : عدم تکه تکه و پخش شدن بر روی پلک همراه با رنگ دهی بالا از ویژگی های این خط چشم مایع ماژیکی(کوزه ای) پیپا بوده و همچنین کاملا گیاهی و فاقد پاربن است.

خط چشم ماژیکی پیپا : با اپلیکاتور ظریف که به لطف آن می توان خط های دقیق را روی پلک کشید و از دوام 24 ساعته آن لذت برد! استفاده از این خط چشم برای افراد مبتدی توصیه می شود.

برای خرید و مشاهده قیمت خط چشم پیپا روی عکس بزنید.

معرفی و اطلاعات تماس برند پیپا لندن

پیپا لندن یک برند آرایشی به سبک بریتانیایی با محصولات با کیفیت و بی نظیر است. دامنه محصولات پیپا با کمک تحقیقات علمی و تخصصی انتخاب شده است. به همین دلیل یک مارک پیشرو در بازار اضافه شده است.

شعار پیپا : همین امروز وارد استودیوی شخصی جدید خود شوید و آرایشگر درونتان را رها کنید.

وبسایت رسمی پیپا با پسوند uk که نشان از انگلیسی بودن این برند دارد و پسوند ثانویه co که مخفف کمپانی است:

https://www.pippaoflondon.co.uk

ایمیل رسمی پیپا برای برقراری ارتباط با این برند و ارائه پیشنهادات و انتقادات در باره محصولات آن به آدرس زیر است:

info@pippaoflondon.co.uk

شماره تلفن و آدرس شرکت پیپا:

Address :7 Shotts Street Glasgow, G33 4JB

Telephone : 0141 816 0317

برای مشاهده کاتالوگ محصولات پیپا و سواچ رنگبندی آنها روی دکمه بزنید.