امنیت شما اولویت مطلق ما است

بیشتر از یک قرن است که لورال L’Oréal خود را به زیبایی اختصاص داده است. ما متعهد هستیم که از کیفیت ، اثربخشی و ایمنی محصولات آرایشی خود اطمینان حاصل کنیم.

از آنجا که ما می دانیم رژیم زیبایی شما برای شما مهم است و مهمتر از همه اعتماد به نفس است ، ما متعهد هستیم که پاسخ سؤالاتی را که در مورد محصولات و مواد تشکیل دهنده ما دارید به شما ارائه دهیم.

این بهش در رابطه با محصولات کمپانی لورال ، برای شما ساخته شده است و براساس بازخورد شما به مرور زمان تکامل می یابد. ما تلاش خواهیم کرد که به طور مداوم آن را با محتوای جدید غنی سازی کنیم که به سؤالات شما بهتر پاسخ دهد.

این مقاله به بررسی محصولات برند لورال می پردازد و برای مشاهده قیمت و در صورت تمایل خرید هر محصول روی آن کلیک کنید.

داخل محصولات لورال چه موادی استفاده می شود؟

ما می دانیم که شما به محصولاتی که استفاده می کنید بسیار اهمیت می دهید. به همین دلیل وظیفه و مسئولیت ماست که فقط عناصر باکیفیت را انتخاب کنیم ، و حتی با سخت ترین مقررات مطابقت داشته باشیم. ما با دقت آنها را انتخاب می کنیم تا محصولی را ارائه دهیم که از بالاترین استانداردهای کیفیت و عملکرد برخوردار باشند.

تمام مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در محصولات لورال L’Oréal بی خطر هستند و توسط متخصصان داخلی ما و همچنین متخصصان مستقل مورد ارزیابی علمی دقیق از دید ایمنی و سلامت قرار گرفته اند.

ما از تنوع فزاینده ای از مواد طبیعی به همراه مواد مصنوعی استفاده می کنیم زیرا می خواهیم همیشه در بخش زیبایی مورد توجه باشیم و همه نیاز ها را برآورده کنیم.

 

دسته بندی مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در مواد آرایشی لورال و عملکرد آنها

برای اینکه وارد جزئیات بیشتری شویم مواد استفاده شده در محصولات را به تفکیک کاربردشان دسته بندی کرده ایم.

عناصر فعال Active ingredients

مواد تشکیل دهنده فعال با نتیجه ای که قصد ارائه آن دارند روی پوست و مو عملیاتی انجام می دهند و اینها از طریق مطالعات مختلف آزمایش و اثبات می شوند. آنها می توانند از مبدأ طبیعی ، طبیعت یکسان ، مصنوعی یا شیمیایی باشند. به عنوان مثال ، اسید هیالورونیک ماده مؤثری است که در محصولاتی مانند کرم های ضد پیری به کار می رود تا به کاهش علائم قابل مشاهده پیر شدن پوست کمک کند.

امولسیفایرها  Emulsifiers

از امولسیفایرها برای ترکیب انواع مایعات مانند آب و روغن استفاده می شود. آنها موادی هستند که به منظور جلوگیری از جداسازی مواد مختلف ، فرمول را تشکیل داده و یا حفظ می کنند ، بنابراین فرمول پایدار و همگن بدست می آورند.

تثبیت کننده ها Stabilizers

تثبیت کننده ها در حفظ حالت امولسیون شده از یک فرمول آرایشی نقش دارند. آنها موادی هستند که برای حفظ آن در حالت پایدار به محلول ، مخلوط یا سوسپانسیونی اضافه می شوند. به طور خاص تر ، وجود یک تثبیت کننده اجازه می دهد تا یک محصول با توجه به خاصیت ، ظاهر یا بافت خود به مرور زمان تغییر نکند.

مرطوب کننده ها Moisturizers

مرطوب کننده ها مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی هستند که هنگام استفاده از محصول نهایی ، رطوبت پوست (لایه بالایی) را اضافه یا ترمیم می کنند.

تکسچرها Texturizers

Texturizer افزودنی هایی هستند که به منظور اصلاح ، سازگاری یا تنظیم جسمی و / یا بصری بافت محصول نهایی در یک فرمول آرایشی ترکیب شده اند.

مواد نگهدارنده Preservatives

مواد نگهدارنده مواد ضد میکروبی هستند. عملکرد آنها جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها (مانند باکتری یا قارچ) یا واکنش های شیمیایی ناخواسته (مانند اکسیداسیون) است که می تواند محصول را تغییر دهد. مواد نگهدارنده برای اطمینان از حفاظت مؤثر محصولات در برابر رشد میکروبی و جلوگیری از آلودگی های احتمالی ضروری هستند. به عنوان مثال فنوکسی اتانول و پارابن ماده نگهدارنده ای کارآمد و بی خطر هستند که به خصوص برای استفاده در مواد آرایشی مناسب هستند تا از آلودگی محصولات توسط میکروب ها یا باکتری ها جلوگیری کنند.

رنگها و رنگدانه ها Colorants and pigments

رنگ ها مواد آلی رنگی یا فلورسنت هستند که با جذب انتخابی نور ، به یک بستر رنگ می دهند. آنها معمولاً محلول هستند. رنگدانه ها مواد جامد آلی یا معدنی رنگی هستند که معمولاً نامحلول هستند.

فیلترهای ضد آفتاب Sun filters

فیلترهای خورشید (که فیلترهای اشعه ماوراء بنفش نیز نامیده می شوند) موادی هستند که اشعه UV را از نور خورشید یا نور مصنوعی جذب یا منعکس می کنند. فیلترهای خورشید برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر خورشید (مانند سرطان پوست و پیری زودرس) ضروری هستند. از فیلترهای خورشید می توان برای محافظت از محصولات و مواد تشکیل دهنده آنها و همچنین بسته بندی نیز استفاده کرد.

عطرها Fragrances

عطرها ترکیبی پیچیده از مواد طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان هستند که به بسیاری از محصولات مصرفی اضافه می شوند تا بوی متفاوتی به آنها بدهد. عطرها در محصولات متنوعی استفاده می شوند تا بویی دلپذیر ، ماسک بوی نامطلوب ذاتی برخی مواد و تقویت تجربه حسی استفاده از محصول را فراهم کنند.

همه مواد تشکیل دهنده این دسته از مواردی که در محصولات ما استفاده می شود بی خطر است و ارزیابی های دقیق علمی درباره ایمنی آنها توسط متخصصان داخلی و کارشناسان شخص ثالث انجام شده است. کلیه مواد تشکیل دهنده فرمول های ما در مورد محصول یا بسته بندی آن و در وب سایت های ما ذکر شده است.

 

لاین مراقبت از پوست ایج پرفکت لورال
لاین مراقبت از پوست ایج پرفکت لورال

 

عدم تست محصولات لورال روی حیوانات Cruelty Free

بهداشت و ایمنی مصرف کنندگان ما همیشه اولویت مطلق L’Oréal بوده است. همانطور که حمایت از رفاه حیوانات است. L’Oréal هیچ یک از محصولات و یا هیچ یک از مواد تشکیل دهنده آن را روی حیوانات آزمایش نمی کند و بیش از 30 سال در صدر روش های جایگزین بوده است.

L’Oréal یک روش ارزیابی دقیق ایمنی محصولات خود را با پشتوانه تحقیقات انجام داده است.
خوب قبل از طرح سوال از حیوانات توسط جامعه مدنی یا در یک چارچوب نظارتی ، L’Oréal متعهد شده است تا روشهای جدید ارزیابی ایمنی که حیوانات را درگیر نمی کند به کار گیرد.
یک پیشگام واقعی ، لورال ، در حال بازسازی مدل های پوست انسان در آزمایشگاه ها است تا از سال 1979 ، آزمایش های ایمنی آزمایشگاهی را به عنوان جایگزینی برای حیوانات ارائه دهد. از آن زمان ، L’Oréal دارای یک مرکز Episkin در لیون (فرانسه) و شانگهای (چین) است که پوستهای بازسازی شده تولید می کند.
علاوه بر مدل های پوستی ، L’Oréal تعداد زیادی ابزار ارزیابی غیر حیوانی مانند مدل سازی مولکولی ، سیستم های سم شناسی پیشرفته ، تکنیک های تصویربرداری و موارد دیگر دارد.

در سال ۱۹۸۹ ، ۱۴ سال قبل از تنظیم مقررات ، برند لورال آزمایش محصولات خود را روی حیوانات به طور کامل متوقف کرد. امروز ، L’Oréal دیگر مواد اولیه اش را روی حیوانات آزمایش نمی کند و این سیاست جهانی را کاملاً دنبال می کند.

 

کیفیت محصولات لورال : محصولات لورال خوبه؟

در L’Oréal ، هر روز ، ما در تلاش هستیم تا به برتری های صنعتی و عملیاتی برسیم. کیفیت در مرکز هر کاری است که انجام می دهیم. هدف ما این است که همیشه محصولات آرایشی و بهداشتی مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

کیفیت در دل محصولات لورال فرانسه : از طراحی گرفته تا منابع اولیه مواد اولیه و بسته بندی ، ساخت و توزیع
مواد خام به کار گرفته شده در محصولات لورال:

برای تولید یک محصول آرایشی با کیفیت ، انتخاب دقیق مواد اولیه و بسته بندی های با کیفیت بالا بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما برای انتخاب بهترین مواد اولیه و بسته بندی برای محصولات خود وقت می گذاریم ، تا مطمئن شویم که آنها از بهترین کیفیت برخوردارند و مطابق با انتظارات شما هستند.

تهیه کنندگان محصولات لورال پاریس :

برای اطمینان از اینکه مواد اولیه از کیفیت بی عیب و نقصی برای مصرف کنندگان برخوردار هستند ، ما تلاش می کنیم تا با بهترین تأمین کنندگان همکاری کنیم. برای شناسایی آنها ، ما ممیزی هایی با کیفیت جامع انجام می دهیم که به ما این امکان را می دهد که فقط با تهیه کننده هایی که می شناسیم و مورد اعتماد آنها هستیم کار کنیم.
روابط نزدیک ما با تامین کنندگان به ما امکان اطمینان از قابلیت اطمینان و قابلیت ردیابی مواد اولیه و بسته بندی را می دهد و به این معنی است که ما تاریخچه کالاهایی را که در بازار قرار می دهیم می دانیم.
همچنین این امکان را به ما می دهد تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت مواد اولیه و بسته بندی ها هم مطابق با آخرین استانداردهای نظارتی هستند.

بخش بسته بندی کالا در کارخانه لورال :

ما همچنین کیفیت بسته بندی نهایی که نقش موثری در تجربه زیبایی دارد ، کنترل می کنیم. این مورد شامل چندین تست آزمایشگاهی است.
برای اطمینان از بهترین کیفیت محصول ، کلیه مواد اولیه و بسته بندی ها چندین بار هنگام ورود به بازار و در مراحل قبل از لانچ محصولات ، بررسی می شوند.

محصولات نهایی لورال برای مصرف کننده :

تیم های ما اطمینان حاصل می کنند که فرمولاسیون و مواد به کار رفته در محصول با بسته بندی آن سازگار باشد. به عنوان مثال در فرایند ساخت ریمل ، ما نه تنها خود محصول را بررسی می کنیم بلکه قلم مو و براشی را که با آن استفاده می شود را نیز همزمان بررسی می کنیم . برای مثال ، اصطکاک قلم مو را داخل ظرف آن اندازه گرفته و آزمایش می کنیم.

 
پالت رژ لب لورال پاریس مدل کالر ریچ
پالت رژ لب لورال پاریس مدل کالر ریچ
مراحل تولید محصولات شرکت لورال

در هر مرحله از تولید بسیار سخت گیر هستیم. فاکتورهای کیفیت ما در هر سطح اعمال می شود: در هر یک از شرکت های تابعه ما ، برای هر یک از مارک های ما و هر محصولی که می سازیم همین مسئله صادق است.
کارمندان ما از استانداردهای سختگیرانه داخلی استفاده می کنند که می توانند از الزامات نظارتی فراتر روند. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما در هر مرحله از تولید بالاترین کیفیت ممکن را دارند. در طول چرخه تولید ، هر محصول حدود ۱۰۰ کنترل کیفیت دارد.

استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی برای افزایش کیفیت

برای اطمینان از بهترین کیفیت محصول ، ما از نظر فناوری در صدرنشینان هستیم. به همین دلیل گیاهان ما تعداد روزافزونی از فناوریهای فوق مدرن را از صنعت ادغام می کنند.

نمونه بارز کارخانه Lassigny در فرانسه است که در سال های اخیر از کبوت ها – ربات های هوشمند و مشارکتی – استفاده می کند که به کارکنان امکان می دهد تا وقت با ارزش را صرفه جویی کنند ، و زمان آنها را به سمت تمرکز بر کنترل کیفیت و بهبود دانش خود آزاد می کند.

سایت رسمی اورال در فضای مجازی

لورال در کشورهای مختلف سایت هایی با نام خود و به زبان رایج آن کشورها دارد. البته سایت اصلی و رسمی که سایر سایت های تابع در آن آدرس خود را ثبت کرده اند به دامنه لورال دات کام است.

https://www.loreal.com

برای توانایی تشخیص محصولات لورال اصل از محصولات فیک و کپی بهتر است سایتهای رسمی را چک کنید. ویژگی های محصولات و مواد تشکیل دهنده آنها را بخوانید. شکل ظاهری محصولات و نحوه بسته بندی اصلی آنها را ببینید. با نمونه ای که می خواهید بخرید مقایسه کنید تا از اصالت محصول اطمینان داشته باشید.

البته بهترین روش اطمینان از اصالت کالا خرید از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی است. طبیعی است که چنین فروشگاه هایی با ارائه محصولات فیک اعتبار چندین ساله خود را به باد نمی دهند. فروشگاه آنلاین لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی فروش محصولات لورال اصل در ایران است. برای خرید تمامی محصولات لورال و برند های تابع آن می توانید با خیال راحت از لیلیوم لیدی خرید کنید تا محصولات در سریع ترین زمان برای شما ارسال شوند.

 

 

محصولات لورال در لیلیوم لیدی

محصولات لورال در لیلیوم لیدی

برای خرید و مشاهده قیمت شامپو بدون سولفات لورال معروف به لو شامپو لورال روی عکس زیر کلیک کنید.

شامپو کرمی بدون سولفات لورال
شامپو کرمی بدون سولفات لورال

 

محصولات برند لورال

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *